خانه/ قوانین و مقررات

مسافر گرامی لطفا قبل از رزرو موارد زیر را مطالعه فرمایید و در صورت ابهام با پشتیبانی سایت تماس بگیرید :
مرکز پشتیبانی تورپیشه به شماره (051-38848884 – داخلی 301 و یا شماره های 09981414490-09981414489)

♦ایجاد اختلال

کسانی که به هر شکل در شبکه ایجاد مزاحمت نمایند ، از قبیل ایجاد رزروهای موقت پی در پی یا بردن رزرو به مرحله پرداخت ، عدم پرداخت هزینه رزرو و ثبت سفارش های مختلف و بی مورد که با هدف ایجاد اختلال در سایت باشد ، طبق هماهنگی قبلی صورت گرفته با سازمان گردشگری و قوه ی محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی ، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

♦موارد عدم مسئولیت 

مجموعه تور پیشه ، موتور جستجو تورهای داخلی و خارجی می باشد و هیچ مسئولیتی در قبال قوانین داخلی آژانس های مسافرتی در رابطه با تورهای مسافرتی از جمله شرایط و جرایم کنسلی رزرو تورها و قوانین پذیرش کودکان ندارد . 
مسافرینی که کوچکترین شک و تردیدی در خصوص اطلاعات ذکر شده دارند ، می توانند  قبل از تصمیم گیری در خصوص رزرو،با کارشناسان مربوطه در مرکز پشتیبانی تورپیشه به شماره (051-38848884 – داخلی 301 و یا 09981414490-09981414489) تماس گرفته ، موارد را مطرح نموده و سپس با اطمینان کامل اقدام به رزرو نمایند.مرکز پشتیبانی تورپیشه پاسخگوی تمام سوالات مسافرین گرامی خواهد بود. در صورت نیاز با ایجاد ارتباط برخط با پشتیبان رزرو آژانس مسافرتی مورد نظر،مشکلات و سوالات پیش آمده را برطرف خواهد نمود .

♦اطلاعات و خدمات بسته های سفر آژانس های مسافرتی 

مسئولیت تمام اطلاعات و خدمات تورهای مندرج در سایت ، اعم از قیمت تور  ، خدمات تور ، لیدر تور، محل حرکت ، شهرها و اماکن مورد بازدید در تور ، وعده های غذایی ، اقامتگاه یا هتل ، بیمه مسافرتی ، نوع وسایل نقلیه اصلی و محلی و سایر مواردی که در بسته سفر ذکر شده بعهده ی آژانس مسافرتی می باشد ، زیرا این اطلاعات با هماهنگی  بخش فروش تور آژانس های مسافرتی  بر روی سایت قرار گرفته است.

♦وسایل حمل نقل و هتل های ذکر شده در بسته های سفر 

این مرکز هیچگونه مسئولیتی بابت هرگونه مغایرت درکلیه موارد ذکر شده در بسته سفر  ، اعم از خدمات حمل و نقل (زمینی ، ریلی و هوایی) ، هتل یا اقامتگاه ، کیفیت اتاق ، کیفیت و کمیت وعده های غذایی ، خدمات و امکانات هتل و غیره را ندارد ، لیکن در نظرسنجی هایی که با استفاده از فرم آنلاین ارزشیابی تورهای آژانس های مسافرتی ، پس از سفر ایشان بعمل خواهد آمد، موارد از مسافرین اخذ گردیده و به برای مدیر عامل یا مدیر تور آژانس مربوطه  ارسال میگردد ، تمامی موارد به انجمن صنفی  آژانس های مسافرتی منعکس خواهد شد.

♦شرایط پرداخت وجه تور 

در فرآیند رزرو تور شرایط پرداخت وجه به روش های زیر می باشد:
•    پرداخت آنلاین 100% وجه – رزرو قطعی 
•    پرداخت آنلاین 50% وجه  وتسویه با آژانس مسافرتی 12 ساعت  قبل از حرکت  - رزرو قطعی 
•    سفارش تور بدون پرداخت وجه که تا بعد از 6 ساعت عدم پیگیری مسافر لغو خواهد شد و این نوع سفارش به صورت خودکار 48 ساعت قبل از حرکت تور غیر فعال خواهد شد  – رزرو موقتی
•    پرداخت اقساطی – پرداخت درصد مشخصی از تور و معرفی به آژانس مسافرتی برای ارائه ضمانت های الباقی هزینه تور

♦کنسلی رزرو

کنسلی تورهای رزرو شده به دو صورت انجام میگردد که شامل قوانین زیر می باشد :
الف : قوانین کنسلی از طرف آژانس مسافرتی
1- مسافرین محترم درصورت رزرو تور به صورت پرداخت 50% مبلغ و رزرو موقت بدون پرداخت  باید در زمان مقرر جهت تسویه اقدام نمایند،علی الخصوص در ایام پیک که ظرفیت تور های مسافرتی  به سرعت تکمیل شده ،  تاخیر در پرداخت  وجه طبق زمان اعلام شده ، میتواند سبب تکمیل شدن تور وقطعی نشدن  رزرو گردد که در این موارد وجه با کسر جریمه مشخص شده آژانس مسافرتی به حساب مسافر مسترد می گردد .
2- در صورتی که مسافر هزینه رزرو را پرداخت کرده و واچر تور را از سایت دریافت نکرده باشد ، عدم دریافت واچر به منزله عدم تایید رزرو بوده و کل مبلغ رزرو  به حساب مسافر حداکثر تا 72 ساعت بعد عودت داده می شود.
 3- در مواردی ممکن است قبل از سفر ، به علت بوجود آمدن مشکلات فنی در تور( خرابی و یا کنسلی وسیله حمل و نقل سفر ، عدم توانایی پذیرش و ارائه خدمات توسط اقامتگاه یا هتل و... )،حوادث قهری (سیل ، آتش سوزی ، زلزله ،بیماری های واگیردار و ... ) ، بروز مسائل امنیتی ( اعتراضات مردمی ، تجمعات سیاسی ، حکومت نظامی و ... )  سفر مورد نظر با اعلام از سوی آژانس مسافر کنسل گردد، در این موارد سایت میتواند با رضایت مسافر ، سفری را به مقصد دیگری  با خدمات مشابه جایگزین کند و در صورت عدم توافق مسافر ، کل مبلغ از سوی سایت به حساب مسافر  حداکثر تا 72 ساعت بعد عودت داده می شود.
ب : قوانین کنسلی از طرف مسافر
1- مسافرین محترمی که به هر دلیل از انجام سفر منصرف می گردند برای دریافت وجه خود باید در اسرع وقت ازطریق سایت و تکمیل فرم کنسلی و استرداد وجه آنلاین اقدام کنند تاکنسلی صورت پذیرد در غیر اینصورت سایت  هیچ گونه مسئولیتی در قبال عودت هزینه رزرو از سوی آژانس به مسافر نخواهد داشت.
2- مسئولیت نداشتن مدارک کامل هویت و زوجیت(در اکثر هتل ها تنها عقد نامه معتبر و مورد پذیرش هتل می باشد ) که قانوناً موجب عدم پذیرش میهمان در هتل یا اقامتگاه می شود به عهده مسافر بوده و عموما هتل ها غیر از ایام پیک در  این موارد یک شب کنسلی را دریافت   می کنند.
3- رزرو های ایام پیک سال ) نوروز ، تابستان،تعطیلات ، اعیاد ، شهادت ائمه اطهار ، فصل های نمایشگاهی و ایام برگزاری سمینار ها ، جشنواره ها ، همایش های ملی و منطقه ای و ...ایام پیک می باشد ) با توجه به قوانین خاص آژانس های مسافرتی میباشد .
4- از زمان شروع سفر تا پایان آن بروزهرگونه اختلاف میان مسافر با آژانس و بالعکس و حل آن بر حسب قوانین مراجع قانونی ذیضلاح بوده و سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت . مسافران میتوانند نظرات خود را درباره آژانس مورد نظر در سایت درج نمایند که در رتبه بندی آن تاثیر گذار خواهد بود .
5- آژانس های مسافرتی بدلیل فراهم کردن تدارکات قبل از سفر و برای جلوگیری از ضررهای ناشی از کنسلی رزرو توسط مسافرین قوانینی را وضع کرده‌اند که بنا به شرایط و زمان انصراف درصد جرائم  آن قابل تغییر است. به همین دلیل مبلغ جریمه در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ پرداخت شده کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر از سوی سایت حداکثر تا 72 ساعت بعد واریز می گرددتعیین درصد جرائم کنسلی و مبلغی که باید به مسافر عودت داده شود ، به عهده آژانسهای مسافرتی بوده و سامانه رزرو آنلاین  تورپیشه نقشی در تعیین میزان آن ندارد .
6- پس از تکمیل فرم کنسلی رزرو و استرداد وجه آنلاین و طی کردن مراحل حسابداری ، مبلغ تور پس از کسر جریمه بین48 تا 72 ساعت  بعد به حساب مسافر مسترد میگردد . لازم بذکر است سایت تور پیشه هیچ گونه کارمزدی بابت کنسلی دریافت نمی کند.
7- موارد ناگهانی  
در شرایط ناگهانی از قبیل سیل، آتش سوزی ،زلزله ، جنگ ، بسته شدن جاده ها  ، بیماری های واگیر دار و ...  ، تورهای مسافرتی با ابلاغیه پیرو دستور مراجع ذیصلاح لغو خواهد شد و کل وجه پرداختی به حساب مسافر مسترد خواهد شد .
كاربر گرامي در صورت اینکه درخواست رزرو خود را (رزرو بدون پرداخت – سفارش تور) طبق زمان اعلام شده ، پيگيري ننمائيد، سامانه رزرو آنلاین تورپیشه در خواست را در سوابق شما ذخيره خواهد كرد و اين به عنوان يك امتياز منفي براي شما در نظر گرفته خواهد شد، و علاوه بر اينكه سيستم ، شما را ازآن پس به عنوان مشتري بد حساب تلقي مي نمايد، كليه امتيازات سيستم ديگر به شما تعلق نخواهد گرفت.


             heartheartheartبا آرزوی سفری خوش برای شما heartheartheart